خانما ازمایش دیابت چند هفته برم بهتره؟

۲ پاسخ

من۲۵دقیق رفتم طبق گفته دکترم

از ۲۴ تا ۲۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری