۴ پاسخ

عزیزم کجا ادیت زدی

مبارک گل پسرت برای ما ک خوب گذشت

مثل دو ماهگیه

من بچه خوب بود خیلی خیلی خیلی بهتر از واکسن دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان مهربون مامان مهربون ۷ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱۱ ماهگی
مامان مهراد و مهدی مامان مهراد و مهدی ۷ ماهگی