۵ پاسخ

چیزی نخور فعلا عزیزم

هیچی نخور من لک لانه گزینی داشتم😂😂😂

زمان بده بهش گلم شاید باردار باشی عزیزم

من دوسال اقدام بودم همیشه قبل پریودی لکه داشتم
اون ماهی ک باردار شدمم لکه بنیی داشتم ک گفتم اصلا محالع حامله باشم ولی حامله بودم

هیچی نخور

سوال های مرتبط