۵ پاسخ

بذار خیالتو راحت کنم.اگر فقط میخوای باردارشی دوسه روز بعد پاکی ت تا نزدیکای سیکل بعدیت یه روز درمیون اقدام کن ..

اصلا عزیزم چرا کیت استفاده کنی
۱۰ پرویدی،۱۲،۱۴،۱۶ پرویدی یک روز درمیان رابطه داشته باش

کیت تخمک گزاری از داروخونه تهیه کن از روزی که گهواره زده شروع کن ازساعت ۱۱تا هشت شب یه ساعت مشخص برای همه کیتات تعیین کن مثلا ۱۱یا ...هر روز یه کیت بردار با ادرارت روبریز تو یه لیوان یک بار مصرفی چیزی کیت رو ب مدت سی ثانیه نگه دار توش تا اون قسمت فلشی ک داره ببر تو ادرار هر روزی که دیدی دوتاخط پررنگ شبیه هم افتاد یا حالت بیشتر خط دوم پررنگ تر از خط اول شد اقدام کن اقدامتم یک روز قبل تخمک گزاری خود تخمک گزاری و روز بعد تخمک گزاری خطا باید زیر پنج دقیقه مثل بی بی بیوفته اگر خط دوم خیلی کمرنگ یا اصلا نیوفتاد تخمک گزاری کنسله توجه اینکه روز تخمک گزاری گهواره با روز تخمک گزاری شما فرق داره عقب جلو و ثابت نیست و اینکه به علائم بدنتون دقت کنین ترشح زیاااد ؛پرانرژی بودنتون ؛میل به رابطه جنسی ...نشونه تخمک گزاریه

باید از ۴.۵ روز بعد از پاکی بزنی هر موقع دوخط پررنگ شد تخمک‌گذاری
همون روزا رابطه داشته باش

دکترمن گفت روز 10و12و14و16 یساعت مشخص بزن هرروزی که دوتاخط پررنگ شد 24ساعت بعدش اقدام کن...

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری