۹ پاسخ

عزیزم دقیقا همه همینیم با همین حسا من همین حس ها رو سر بچه اولم داشتم دوباره واسه دومی هم تکرار شد اصلا نگران نباش بهت قول میدم موقتیه نهایت تا دو‌ماهگی بچت حل میشه شایدم زودتر من ک‌ تا ی ماهگی بود

منم همین حس و حالو دارم
مامانم دو هفته پیشم بود کامل
الانم میاد بهم سر میزنه و میره
اما وقتی رفت غم و استرس دنیا ریخت رو سرم
فکر میکردم نمیتونم تنهایی از پس هیچ کاری بربیام
الان که چند روزه تنهام،خیلی سخته
کار خونه
بچه‌داری
حتی گاهی نمیرسم یه لیوان آب بخورم
اما دارم هرطور که شده و میتونم
انجامش میدم
گاهی خیلی خسته میشم
جسمی
روحی
گاهی سختی چندین برابر توانمه
اما باید انجامش بدیم
و اینم فهمیدم ما زن‌ها خیلی قوی هستیم…

چ جالب ک همتون دوس نداشتید تنها باشید
من از شلوغی دورم خسته بودم. ازینکه باید همش خونه بمونم و رنگ بیرون و نمیدیدم حالم بد میشد ولی بعد از ۲۰ روز بهتر شدم

آره من تا یک‌ ماهگیش همینطوری بودم تازه خوب شدم

تنها نیستی عزیزم اکثر ماها همینیم
من حدود یک ماه خیلی داغون بودم با این که ۴۰ روز تنها نبودم ولی مخصوصا روزا و هفته های اول تا تنها میشدم گریه میکردم بچه شبر میدادم گریه میکردم حس پشیمونی و هزارتا حس منفی دیگه....
خدا خیرشون بده مامانم و همسرم کنارم بودن تنهام نذاشتن و درکم‌ میکردن ولی بهرحال زمان لازم داری تا بازیابی کنی خودتو
من بعد از ۴۰ روز دیگه به خودم اومدم
خداروشکر بهترم خیلی ولی کاهی خستگی از پا درم میاره..
توکل بخدا میکذره این روزا ایشالا تن بچه ها و خانوادمون سلامت باشه

منم همش به خودم میگم اگه مامانم رفت خونه من زا دوتا بچه چیکار کنم کار خونه خیلی به نظرم سخت میاد ولی تمام تلاشمو میکنم

عزیزم طبیعیه
یه مدت بگذره بهتر می شی
می تونی ازشون بخوای روزی یکی دو ساعت بهت سر بزن که حال و هوات عوض شه

نگران نباش عزیزم طبیعیه مسئولیتت بیشتر شده و توان بدنیت کمتر.به خودت فرصت بده ریکاوری بشی. استرس نگیر قرار نیست اول راه بهترین مادر دنیا باشیم کم کم یاد میگیری چه جوری بچه رو تر و خشک کنی. تجربه من از بچه اولم اینه که هر وقت من استرس داشتم حال بچه هم خوب نبود وقتی آروم باشی حریف بچه هستی. کار خونه هم اصلا برات مهم نباشه.هروقت بچه خوابید خودت هم باهاش بخواب تا انرژی و شیر داشته باشی. آغوشی بگیر وقتی بچه بیدار شد بذار تو آغوشی پاشو یواش یواش کارهای سبکت رو انجام بده❤️

منم اونطوری شده بودم الان یکم بهترم سعی کن خونه نمونی بچتم بردار بروخونه مادرت

سوال های مرتبط