۶ پاسخ

طبیعیه ولی وقتی بره میبینی واقعا خیلی خوب از پس همچی بر میایی

من روزی ک مامانم رف ی ساعت خونه گریه کردم .کاملا طبیعیه بعد اوک میشی

من ک دوقلوم چی بگم😂😂

وایی منم اینطور بودم تاالان ک مامانمو نگه داشتم تا چله ام من میرم خونه مامانم😂😂😂

اگه بچه اوله واقعا سخته اگه مامانت زود بره شماهم همراش برین تا بچه بزرگتر بشه راحتتره

تنها نیستی منم همش استرس دارم ولی سعی کن خودت بیشتر کارای بچه رو انجام بدی تا کم کم دستت بیاد

سوال های مرتبط