عزیزم من روز سوم طبق توصیه بیمارستان زردیشو با دستگاه اندازه گرفتم ۱۲/۶ بود، بعداز آزمایشگاه بلافاصله بردمش پیش متخصص اطفال گفت شیرخشک شروع کن، حتی دستگاهم پزشک گفت لازم نیست
مدام شیر خشک دادم ۲ روز بعد مجدد بردم پیش متخصص ، اندازه گرفت ۱ درجه اومده بود پایین، دیگه چون روند نزولی گرفته بود دکتر گفت کلا دستگاه لازم نیست
عزیزم فقط تند تند شیر بده ادرار کنه از بین میره نگران نباش
عزیزم نگران نباش منم سه روز بود خیلی سخته بچت تو این وضع ببینی اما چاره ای نیس انشالله زودی خوب میشه
تند تند شیرش بده
نگران نباش عزیزم دختر من ۳ روز بیمارستان بستری شد، ایشالله زود میاد پایین زردیش
عزیزم تقریبا همه بچه ها دارن،نگران نباش اصلا،خوب کردی دستگاه آوردی خونه،،محیط بیمارستان اصلا خوب نیست
ایشالا خیلی زود زردی برطرف میشه
منم بچه خواهرم داشت،سه روز دستگاه آوردن خونه برطرف شد.اصلا نگران نباش.
نگران نباش عزیزم بچه خواهر منم سه چهار روزی زیر دستگاه بود خداروشکر زردیش برطرف شد
شیرخشک خیلی تاثیر داره مرجان، پسر دوست منم زردی داشت دکتر گفته بود روزی چند بار شیرخشک بدین، زود اوکی شد
اصلا نگران نباش تندتند شیر بده بزا با جیش و پیپی دفع بشه👌🏻
مال منم داشت تازگی تمومش کرددوروزداخل دستگاه بود
سلام عزیزم نوزادی زردی نداشته باشه بایدتعجب کردبیشترنوزادهازردی دارن
منم ازاینوربعدزایمان مرخص شدم ازاونوربخاطرزردی بستری شدیم
دوباره بعدبیمارستان دستگاه آوردم خونه
سلام گلم
ببر پیش احمد شیخانی ی کپسول میده روغن داخلشو میچکونی تو دهن بچه،بعد از سه روز خوب خوب میشه
عزیزم بچه ها همه دارن معمولا فقط شدتش فرق میکنه،ولی فردا یا پس فردا یک متخصص اطفال هم ببرش،بهداشت کلا چه به مادر باردار چه برای نوزاد استرس میده به ادما
بدنش مرتب با عرق کاسنی بشور
عه عزیزم بسلامتی دنیا اومد نینیت؟
تبریک میگم خوش قدم باشه عزیزم
نگران نباش
من جای تو باشم نمیذارم تو بیمارستان بمونه میارم خونه
سریع خوب میشه تند تند شیرش بده
اره بابا سه روزه خوب میشه
تو بیمارستان یا خونه؟؟
طبیعیه عزیزم نگران نباش بچه منم دو روز زیر دستگاه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.