خانما من لگن سمت راستم خیلی دردم میگیرع چرا اخه

۳ پاسخ

منم یکم لگن درددارم ولی بیشتر شکم درد میکن

منم همینجورم
شاخه های عصبه دیگه
تحت فشارن
همش به پهلو میخوابیم با وزن زیاد
بهشون فشار میاد
درد میگیرن که تغییر پوزیشن بدی....

منم اینجوریم دختر فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط