۱۰ پاسخ

یا شیرخشکش خوشمزه تر
یا رفلاکس داره

طعم شیر فهمیده

اگه فقط بعضی وقتا اینطوری مال کولیک شیرخشک با آب گرم اذیتش نمیکنه ولی برای سینه خودت باید مک قوی بزنه اذیت میشه و هوا میره تو گلوش بلندش کن کمی آروغش بگیر دوباره دراز کش بهش شیر بده

شیرت کم نیست؟؟؟

ممکنه حساسیت به پروتئین گاوی باشه دون نزده؟

کالباس، سوسیس، پیاز خام و خیلی چیزای دیگه که مزه شیر رو بد میکنه رو نخور

شیرخشکش چی هست؟؟

احتمالا شیرخشکش خوشمزه تر از شیرخودت هست که اونو بیشتر دوس داره

میخاد سینتو ول کنه

دقیقا منم ههمین مشکل رو دارم

سوال های مرتبط