۶ پاسخ

کم کم بزار میتونه الان پسر من نگه میداره چون از اول گذاشتم کم کم البته بعد چند دیقه خسته میشه

نمیدونم والا بچه ها باهم فرق دارن

بچه با بچه فرق ندارد اینجا نگاه نکن میان تو سه ماهگی می نویسند اولین غلت زدن بچه ام
اینجا شش ماهگی همه بچه هاشون آماده ی دانشگاه رفتن اند
مهلت بده به بچه ات

۴ ماه کامل بشن میتونه

خوبه زوده دست هاشو هنوز زور نداره

زوده
مال منم هنوز نمیتونه بلند کنه در حد چن صانیه

سوال های مرتبط