وای خوشبحال اونایی ک زاییدن🥹
کی میشه منم بزاعم🤣

۱۵ پاسخ

ازاین شرایطت لذت ببر بچه بیاری سختی تازه شروع میشه

سلام دوستان من بیمارستان میلاد تحت نظر دکترنازیلا گروانچی هستم الان ۲۴ هفته هستم دکتر سونو داپلر ننوشته برام
دوهفته پیش که ویزیت کرد گفتم سونو ندارم فت نه فعلا باز قراره ۱۷ برم پیشش

واای منم میخوام تموم بشه زودتر
انقده که بدویار بودم الانم ادامه داره

منم بی صبرانه منتظرم این سه ماه هم بگذره نی نی رو ببینم بغل کنم

وای من فقط استرس سلامت بچه‌رودارم والاهرچقدرم‌بگذره واذیت باشم مهم نیست همین که بدونم سلامت بغلش میکنم کافیه

وای من از نگرانی خیلی اذیتم🥲اینک هیج خبری ازون تو ندارم نگرانم میکنه🥲

منم همینم میگم کی میشه بگذرع برسم به ۳۷

هم استرس زایمان و دارم هم دیگه خیلی سنگین شدم دوس دارم بزام

هنوز ک خیلی وقت داری هفتت بالابره بدتره

دقیقاااا 🤩توگهواره من همه زاییدن

منم دلم میخاد زودی بگذر زایمان کنم

منم زودتر بچم دنیا بیاد دهنم سرویس شد از درد سیاتیک خدایا کمک کن

وای ن هر چی به تاریخ زایمان نزدیکتر میشم استرسم بیشتر میشه
😭😭😭

بارداری سالمی داشته باشی واقعا خوبه باشی اگ‌ ن همش استرس دلت میخاد زود بگیره ب ۳۸ برسی زایمان کنی

وای نه حوصله داریا🫠 بارداری ب این خوبی بخور بخاب

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان دیار🌏🩵 مامان دیار🌏🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری