منک۷کیلو
ارهههه اولا من تروییدم پرکار یود ۵ کیلو کم کردم و ویارشدیدی داشنم
حالا ویارم اوکی شده قرص تروییدم میخورم وزنم رفته بالا
فقط ۳ کیلو اضافه کردم اونم میگن کمه از نمودار عقبی ولی ژنتیکی ما همینجوری هستیم زیاد افزایش وزن نداریم
وزن اضافه کردم هیچ تیروئیدم پر کار شده
من پنج کیلو کم کردم از اول ولی هنوز هیچی اضافه نکردم
دقیقا من به خاطر تیروئید کم کار و آدنوم هیپوفیز همش الکی وزنم بالا میره 🥲😮💨
من ۱۹ روز پیش ۶۱ بودم از اول بارداری تا ۱۹ روز پیش ۱۵ کیلو اضافه کردم ولی هیچ تغییری نکردم چاق نشدم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.