۵ پاسخ

وای چقدر حس بدیه 🙁🙁
همسرم میگه بزاریم بمونه تا خودش بخواد😑

آخی عزیزم مبارکه
به چه روشی بود خیلی درد داره منم هنوز گوش دخترمو نبردم

چطور سوراخ کردی درد نداشت؟ منم میترسم گوشا دخترمو هنوز سوراخ نکردم

منم هنوز گوش دخترم سوراخ نکردم از دردش میترسم

عزیزم مبارک هردوتون باشه بعد درد نداره منم میخوام گوش های دخترمو سوراخ کنم میترسم درد داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی