۸ پاسخ

مثلا امروز اینجوری بردمش
نه کلاه نه جوراب
گرمه میپزه طفلی

تصویر

بله میبرم
لباسم بادی رکبای یا بادی استین کوتاه

یه لباس مناسب‌و خنک که گرما زده نشه
اگه باده روسری یا کلاه
اگه باد نیست هیچی
البته اگه زیر چله‌ست حتما سرشو بپوشون

من تیشرت شلوار رامپر خنک میپوشونم کلاهم فقط کلاه نقاب دار برای آفتاب میذارم سرش

وای نه توروخدا
به گرمی هوا فقط یه بادی نازک و خنک

تو این گرما چ کلاهی اخه دختر🫤

من بادی فقط تنش میکنم کلاه نه

من تیشرت شلوارک رامپر یه چیزی که خنک باشه توش

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی