مگ‌برا زایمان سزارین باید بری بیمارستان تشکیل پرونده بدی؟

۳ پاسخ

سلام اره یک دو روز قبلش باید برین کارهای ازمایش قبلش و تشکیل پرونده انجام بدین.که روز سزارین معطل نشدین

ن بابا همون موقع دکترت میگه میری تشکیل پرونده میدی

منم شنیدم بعضیا میگن

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد