خانما من تقریبا هیچ علائمی ندارم دیگه اوکیه بنظرتون؟؟

۲ پاسخ

منم فردا میرم ۱۱ هفته
از دیروز خیلیی کمتر شده علائمم

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 کوچولو مامان 🐣🐣 کوچولو هفته دهم بارداری