خانما طبیعیه من دیگه هیچ علایمی ندارم🥲

۵ پاسخ

منم اصلا از اول علایم نداشتم
خیلی نگران تشکیل قلبشم
اصلا یه وقتایی شک میکنم که حامله ام

عادیه گلم یه جند روز بعد یا هفته بالاتر بیشترم میشه

منم اینطوری شدم نگرانم یه روز خوبم یه روز بد

به غیرازخونریزی همه علائمای دیگه طبیعیه

منم کل علائمم رفته
حتی درد شکم که داشتمم خوب شده

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری