۴ پاسخ

الان زود ک شکم دراری . منم هیچ علایمی جز سینه درد ندارم.

بستگی به بدن داره کسی که تپل باشه زودتر نشون میده کسی هم لاغر باشه زمان میبره ‌ به بارداری اول یا دومم باز ربط داره ....‌‌ سن سال وزن مادر اینا همش هست ....‌ ولی معمولا از هفته هشتم اوج حالت تهو اسپاسم عضلانی گرفتگی های بدن همه اینا از هفته ششم و هشتم هست

شکم از الان درنمیاد کع

بچه اولته؟بله

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 کوچولو مامان 🐣🐣 کوچولو هفته دهم بارداری
مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری