خانوما فردا میرم ۶هفته‌هنوز هیچ علایمی ندارم طبیعیه؟🥺🥲

۶ پاسخ

من بچه اولم پسر بود هیچ علائمی نداشتم تا ۱۶هفته اخراش تکوناش حس میکردم عین ماهی بود 🥲

اره طبیعیه

اره طبیعی
خداروشکر کن

آره زوده از ۸ هفته شروع میشه

اره خیلیاعلائم ندارن من خیلی پادرددارم

منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری