۵ پاسخ

من که کمپرس سرد میزاشتم بدتر جیغ میزد دیگه نزاشتم از فرداش فقط گرم براش گذاشتم

من برای واکسن دوماهگی نی نی قطره استامینوفن هرچهارساعت دادم و روی جای واکسن کمپرس سرد گذاشتم روز اول
روزای بعدم فقط شلوار پاش کردم چون گرمش میشد دوس نداشت کمپرس گرم بزارم
کمپرس سرد واقعن کمک میکن ک درد جای واکسنشون کم شه
هر۱دقیقه بزار روی ی پا
بعد چند دقیقه ی نیم ساعت یا یک ساعت صبر کن و دوباره تکرار کن

ن ها هیچ کدوم از این کارا ک گفتن و نکن لباس خنک بپوشون فقذ قطرشو بده همین نزار جای واکسنشم آب بخوره تمام

از اون قطره مسکن بزن رو جای امپولاش

هر چهار ساعت پاراکید بده . کمپرسه آب یخ بزار ک درد نگیره پاش .

سوال های مرتبط