سه وعده مابین هم شیر . گاهی وقتا هم میوه
من دخترم رفلاکس داره، دارو هم میخوره دکترش گفت یه وعده شیر یه وعده غذا (یکی درمیون) کلا در روز میشه ۳ یا ۴ وعده غذا، شب هم گفت شیر شبشو یه وعده حدودای ساعت ۵ و ۶ صبح بهش بده که به مرور قطع بشه
وای چرا همه مامانایه گهواره میگن بچه هاشون غذا نمیخوره ؟پسر منم همینه البته از اولش اینطوری بود چون رفلاکس داره اصلا غذایه بافت دار نمیتونه بخوره
سلام،
من روزی ۳ وعده میدم، ناهار؛ عصرونه و شام
معمولا صبحونه نمیخوره برای همین
ناهارش رو زودتر آماده میکنم.
هفته قبل روزی سه وعده هربار چهارپنج تا قاشق چایی خوری الان چهارروز میشه لب به هیچ غذایی نزده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.