دکترم گفت هر هفته باید nst بدم چرا مامانا
کسی رو این طور گفتن ؟

۷ پاسخ

من هفته ایی دوبار 🥺

بخاطر فشارته دیگه کم کم نزدیک میشی ب زایمان

منم دیابت دارم هفته ای یه بار باید ان اس تی و سونو حرکت انجام بدم

فشار مسمومیت بارداری ممکنه بیاره واسخ این گفته

حرکاتش کم بود؟

دکتر نگفت برای چی باید هرهفته بری انجام بدی

من چون دیابت دارم دکتر گفته از هفته ۳۳ هفته ای دوبار nst بدم

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی