من هفته ایی دوبار 🥺
بخاطر فشارته دیگه کم کم نزدیک میشی ب زایمان
منم دیابت دارم هفته ای یه بار باید ان اس تی و سونو حرکت انجام بدم
فشار مسمومیت بارداری ممکنه بیاره واسخ این گفته
حرکاتش کم بود؟
دکتر نگفت برای چی باید هرهفته بری انجام بدی
من چون دیابت دارم دکتر گفته از هفته ۳۳ هفته ای دوبار nst بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.