۵ پاسخ

نگران نباش. از ۳۲ هفته ببعد اکثر پزشکا NST هفته ای دو بار رو میخوان

مگه دیابت داری ؟

مشکلی داری عزیزم؟

ماه اخر اینه

دیابت یا فشار داری

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری