۴ پاسخ

من روز هشتم که رفتم مطب برای کشیدن بخیه گفت جارو برقی بردارید بکشید بچتون حتی ۲۰ کیلوئه بغل کنید ولی تا دوماه وزنه ی بالای ده کیلو تو باشگاه براتون ممنوعه
گفت منظور من از سنگینی اینه
وزنه های باشگاه

منم بازم مراعات کردم تا حدود سه هفته ولی بعدش دیگه بغل کردم

تا ۶ هفته فقط تا یک کیلو مجاز بودم

دکتر من گفت تا ۶ هفته بغل نکن

عریزم من پنجاه روز اسلیو کردم متاسفانه آمبولین کردم پانزده روز بستری شدم دکترم گفت باید تا دوماه بغل نکنی

سوال های مرتبط