۲ پاسخ

من تروویتال ار میدادم ی مدت گیر نیومد بیومیل ار دادم ولی تروویتال خیلی خوشمزه تره و ب پسر من بهتر میساخت

من نان ای ار میدم خوشمزس بقیرو خبر ندارم😂

سوال های مرتبط