من تو خواب میدم چاره دیگ ایی ندارم
دخترم از اول خودش داروهاسو میآورد
پسرم قبلا حیلی راحت دارو میخورد الان به زور تو حلقش میریزم ولی بعدش قورت میده میخنده کلا مقاومت نمیکنن خیلی
من قبل غذا میدم که معده اش خالی باشه.. چون اگر بعد غذا بدم هرچی قبلش خورده بالا میاره.. سرنگ میگیرم با سرنگ اون اندازه که تجویز دکتر هست رو میریزم دهنش اگر هم تلخ و بدمزه باشه سریع پشتش یکم آب میدم که بالا نیاره...
با این حال گاهی بالا میاره.. و مجبور میشم دوباره دارو رو بدم
پسرمنم همینه...بخدا با مصیبت باقطره چکان میریزم دهنش بعدش استفراغ میکنه
حالا آراز بر عکس همه بچه ها گریه میکنه بهش دارو بدم الکی میگه دلم درد میکنه
دختر منم نمیخورهدحتی اگه به زور هم بهش بدم میریزه بیرون و اینکه شیرین هم باشه برنامه همبنه کلا چه خودش بگم بخوره چه به زور اصلا نمیخوره بد سرما خوردگی هم هست برا همین هیچ وقت دلم نمیخواد سرما بخوره
خودش که نمبخوره همیشه یکی سرما خوردگی بهش باید بده
واااییی الا یک هفته اس درگیرم
فقط پاراکیدا راحت میخوره
یکی از دخترام خودشو میزنه زمین و میگه من نمیخورم منم سفت میگیرمش میریزم تو حلقش...اون یکی از ترس اینکه این کارو باهاش نکنم میاد جلو دهنشو باز میکنه میگه عااااا میخوره و میره 🤣🤣🤣😐😐😐
پسرمن بالامیاره روانی شدم دیگه
خیلی سخته آخرین بار مجبور شدم کنار مولتی ویتامین بهش دارو بدم چون مولتی دوس داره
پسرمنم مریض میشه دارونمیخوره تف میکنه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.