سزارین اصلا خوب نیست و بعدش خیلی مادر اذیت میشه نیمتونی از بچه لذت ببری
طبیعی هر چی درد هست موقع زایمان تموم میشه میره بچه رو میتونی بغل کنی شیر بدی ولی سزارین نمیتونی
سزارین
چون از طبیعی عین سگ میترسم😂😂😂😂
طبیعی
ولی خیلی میترسم
دلیلشم اینه که برای یبارم شده میخوام تجربه کنم😂
سزارینی
طبیعی
اگ برگردم عقب از همون اول مستقیم میرفتم سزارین ،درد طبیعی کشیدم سزارین شدم خیلی خوب بود روز دوم از جام بلند شدم خودم کارامو انجام دادم فقد تنها عوارضش سردرد بود بخاطر بیحسی وگرنه راضی بودم، یه خانومه طبیعی آورده بود دنده درد داشت میگفت دارم میمیرم از بس فشار آوردن بچه بیاد بیرون
قطعاً عوارض سزارین خیلی بیشتر از طبیعی هست
چسبندگی بعد از عمل باز ، روده و مثانه و رحم چسبندگی پیدا میکنن
دوره ی نقاهتش هم زیاده
طبیعی نهایت یک روز قبل از بچه درد میکشی و با به دنیا اومدن نی نی دردها تموم میشن و بعدش زود مادر سرپا میشه
سزارین میشم
سزارین
چون روده هام داغونن و توان زور زدن ندارم
از اون گذشته فوبیای زایمان طبیعی دارم
از انگولک شدن بدم میاد
قطعا سزارین با توجه به اینکه عوارضی جفتشو خوندم هیچ وقت سمت طبیعی نمیرم
فعلا نمیدونم از جفتش میترسم .طبیعی بیشتر😐
اصلا نمیتونم تصمیم گیری کنم
ولی احتمالا طبیعی
میخوام بعدش زودتر سرپا بشم
سزارین میشم چون آستانه دردم پایینه ب طبیعی اصلا نمیتونم فکر کنم🥲🥲
خیلی بده ک پنجاه پنجاه شدم منم رو نوع زایمان هرکدوم یه معایبی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.