۵ پاسخ

پسر منم اینجوری میشه روزی چند بار

رفلاکس داره عزیزم. دختر منم هست.سعی کن حجم غذایی ک میدی زیاد نباشه و مایعات بلافاصله بعدش ندی.فاصله بین شیر و غذا باشه..اگر خیلی داره اذیت میشه ببرش دکتر دارو میده چند ماه بخوره

من خودم اینجوریم از وقتی یادم میاد بیشتر وقتا تو خواب به حدی سرفه میکنم نفسم بند میرع

از رفلاکس دختر منم قبلا خیلی میشد الان کمتر

چون عجله میکنن

سوال های مرتبط