۳ پاسخ

من دو سه بار بستم تا شکم بند.
وقتی میبستم خیلی درد داشتم انگار فلج میشدم تا دو سه روز

من از همون روز اول ک سز شدم سز پسرم بستم تا 40 روز بعدش هم نشست برخواستم راحت تر بود هم زود شکمم جمع شد
شکم بند بگیر ببند خیلی خوبه

شما بستین؟درد سزارین چجوری چندم بچه رو دمتر با بهداشت بردین یکم زاهنمایی میکنی یا چه غذایی بخوریم؟

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا 🤎🦫 مامان هدیه خدا 🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی