من دو سه بار بستم تا شکم بند.
وقتی میبستم خیلی درد داشتم انگار فلج میشدم تا دو سه روز
من از همون روز اول ک سز شدم سز پسرم بستم تا 40 روز بعدش هم نشست برخواستم راحت تر بود هم زود شکمم جمع شد
شکم بند بگیر ببند خیلی خوبه
شما بستین؟درد سزارین چجوری چندم بچه رو دمتر با بهداشت بردین یکم زاهنمایی میکنی یا چه غذایی بخوریم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.