۳ پاسخ

تبم داره

ببر ختنه کن خطر ناکه عفونت میکنه
ببر دکتر نشون بده

هر چی زودتر ختنه کنی بهتره هم کم تر اذیت میکنه هم زودتر خوب میشه
خدایی نکرده ممکنه عفونت ادراری بگیرع

سوال های مرتبط