کسی ازاین مدل تب سنج داره؟؟خوبن؟؟دقیقن؟؟

تصویر
۳ پاسخ

اره خوبه دارم

چند خریدین ؟

بله من دارم ..اتفاقا بردم به دکتر بچم نشون دادم گفتم چطورن اینا
بعد هم بااین هم با دستگاه خودش درجه تب بچمو گرفت گفت دقیقه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی