کسی ازاین مدل تب سنج داره؟؟خوبن؟؟دقیقن؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من دارم خوبه راضیم

من دارم عالیه

اره خوبن

من از اون زیر بغل میزارن از اونا دارم خوبه دقیقه اما وقتی پسرم تب میکنه لج میکنه به زور میزاره بزارم زیر بغلش. عزیزم این قیمتش چنده؟؟؟؟

اره دارم راضیم

منم دارم عالیه از ۴۰ روزگی دخترم گرفتم

اره خیلی خوبه

اره خوبه ولی اون زیر بغلیا بنظرم دقیق تره

من دارم خوبن

من دارم اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی