مامانااا سایز ۰-۳ رو چند تا بگیرم؟؟😩😩

۱۱ پاسخ

سایز ۰ همون بیمارستانی کافیه از باقی سایزا هرکدوم ۳دست

من پنج دست گرفتم سايز يك هم پنج دست گرفتم

حداقل سه دست باید داشته باشی

سه دست

بستگی به وزن نی نی داره . من سایز یک تنش کردم اولش گشاد بود سریع اندازه شد .

من ی دست گرفتم وبعدچهل روز دوباره براش میگیرم چون الان زیادلباس بگیرم وبدون استفاده میمونه چون بچه زود بزرگ میشه مخصوصااگ دخی باشه🥺♥

من فقط یه دست

والا ی سریا میگن خیلی استفاده میشه ی سریا میگن زود کوچیک میشه
خودمم هنوز نمیدونم چقدر بگیرم
فعلا ۴ دست بلوز و شلوار و یدونه زیردکمه سایز ۰ گرفتم لباس بیمارستانی رو هم ک سایز ۰ میخوام بخرم
دیگ نمیدونم بازم بگیرم یا ن

من یه ست سرهمی بیمارستانی گرفتم دو دست هم خونگی اگه نیاز بود میگیرم باز

من یکی گرفتم میخوری تو دوتا بگیر چون میگن خیلی استفاده نمیشه

سه دست بگیری کافیه

سوال های مرتبط

مامان هیلا و امیرعلی مامان هیلا و امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری