هوووف دست رو دلم نزار دارن عذاب میبینن بخدا
من ک یسره بادوم اینا رنده میکنم میدم دهنش
پرتقال دوست دارم دوتا برش میدم دستش میماله ب خودش میخوره یکم
اب جوش ، دمنوش سیب بالا سرشه یکم یکم میخوره مخصوصا موقع خواب سرفه ک داره
حموم میبرم هر روز تو بخار نگهش میدارم کلی دماغ میاد میریزه
کولر پنکه کلا خاموشه فقط زیر پنجره خوابیم
شربت گل بنفشه از عطاری خریدم خیلی برا سرفه خوبه
سیتریزین بهش بده نگران نباش چیزایی که دوسداره بده اگه کم هم میخوره بهش بده عادیه چون سرما خورده من تجربه داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.