۱۲ پاسخ

چند ماه بارداری

من با جوش شیرین انجام دادم با نخ و سوزن با نمیدونم رگهای داخل چشم با خواب بقیه 🤣همش میگفت دختر جز نخ و سوزنه ک پسر بود . خواستم بگم به این چیزا نیست اصلا . چرا نگرانی گیریم دختر باشه مهمه اینه ک سالم و سلامت باشه

دختره ات ۷ ماهشه داری بچه میاری😐

تو فرض کن دختره.نباید برات فرق داشته باشه دیگه خدا خاسته برات نگرانی نداره

فک کنم حالت تهوع و کلا حاملگی سخت و سنگین دختره

من هردو پسرام بی علایم بودم پسر بود

جنسیت فرق میکنه مگه

نگران چی عزیزم
فقط دعا کن سالم باشه، جنسیت هم هر چی خدا صلاح بدونه همون میشه

هیچوقت نگران جنسیت بچت نباش .از خدا بخواه که فقط سالم باشه عزیزم

اگر علائم پناه داری بدون دختره
اگر علائم پناه نداری پسره

چرا نگرانی عزیزم؟؟؟

جنسیت چی گلم ؟؟

سوال های مرتبط

مامان اهورا❤️👶 مامان اهورا❤️👶 ۱۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی