سونو رشد تا کی فرصت هست انجام بدیم؟

۴ پاسخ

وای من هنوز نرفتم احساس میکنم دیر شده هفته قبل باید میرفتم که تعطیلی بود هنوز نوبت نگرفتم

از 30هفته تا 34هفته دکترم گفت زمان داری بری من 32هفته میخوام برم

۳۰ تا ۳۲ هست
ک فرصت باشه اگ وزن جنین کم بود مکمل بدن و جبران بشه

۳۲ رو بایدبری
با ۳۶ انگاری

سوال های مرتبط

مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری