وای من هنوز نرفتم احساس میکنم دیر شده هفته قبل باید میرفتم که تعطیلی بود هنوز نوبت نگرفتم
از 30هفته تا 34هفته دکترم گفت زمان داری بری من 32هفته میخوام برم
۳۰ تا ۳۲ هست
ک فرصت باشه اگ وزن جنین کم بود مکمل بدن و جبران بشه
۳۲ رو بایدبری
با ۳۶ انگاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.