بخاطر این اتفاقات اخیرع
روزای سختی رو گذروندی ولی حتما برو دکتر
قلبت که چکاپ بشه بهتره، مغز و اعصابم برو
منم اینجوریم بهم قرص داد بهم نمیساخت انگار جونم از دماغم داشت میرفت بیرون وسنگینی بدنم تو سر وصورتم بود نخوردم دیگه.همش مال استرسهای قبله
اره منم همینجور میشم تاحالا دکتر نرفتم
این علائم حمله عصبی پانیک هس عزیزم
من هم چن وقتیه اینجوری میشدم
رفتم دکتر قلب ولی همه چی سالم بود
دکتر گف حمله پانیک هس که اینروزا کلا عادی شده
حتما برو پیش دکتر قلب یه چکاپ بشو
وااااای دقیقا منم مثل شما میشم هی نفسش عمیق میکشم گلاب میخورم یکم اروم میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.