۲ پاسخ

دختر من چهار دستو پا میره تازه باد گرفته بابا میگه با ننه اونم تو عصبانیت میگه جور دیگه نمیگه

هیچی نمیگه فقط غر میزنه و فضولی میکنه هر چی دستش بیاد میکنه دهنش

سوال های مرتبط