دوقلو واسه چیزته همش دردسر وسختی بابا
واسه خودت پشت سرهم بیار نه دوقلو
عزیزم ما تو ژنمون دوقلو نداریم شیاف دست ساز دکترم داد بهم 2 تا واژینال استفاده کردم همون ماه باردار شدم اونم دوقلو
بدون هیچ دکتر بعد ژن نداری مگ میشه
عزیزم شاید با دارو و یا امپول های ازاد سازی و یه سری امپول برای تقویت فولیکول احتمالش باشه ولی اونارم حتما باید دکتر تجویز بکنه اگه نه با داروی گیاهی بعید میدونم
من آی وی اف نکردم چون تنبلی داشتم قرص لتروزول اینا دکترم برا بارداریم داد براهمون دوقلو شد
نه نمیشه
من دوقلو باردارم بدون اینکه دارو خورده باشم یا ارثی باشیم
ولی میگن شکوفه سنجد دم بدین بخورین خیلی موثره
من خودم دوقلوام با بردارم خاله هامم دوقلو دارن دخترخاله هامم ولی من خداروشکر به مادرم نکشیدم ودوقلوندارم واقعا سخته دوقلو
نه عزیزم نمیشه
یا باید ژنتیکشو داشته باشی یا آی وی اف اینا
فک کنم باید تو ژن باشه
دیگ بی هیچی ک نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.