نباید از اول با شیشه میدادی، با قاشق میدادی
تجربه ای ندارم ولی تو بیمارستان و بهداشت خیلی تاکید داشتند که اگر شیشه رو هر روز بدی دیگه سینه رو قبول نمیکنه... اگر میخوای شیر خودت رو بدی حتما با یه مشاور شیر دهی تو بیمارستان یا مرکز بهداشت مشورت کن
دو روز گریشو تحمل کنی دیگه یادش میره من سینمو دیر بدم گریه میکنه نمیگیره صدای سشوار دانلود کردم میزارم سریع میگیره
بچه منم همینجوری شده از وقتی شید خشک دادم سینه خودمو ول کرده زیر سینم جیغ میزنه تا شیشه میدم میخوره یعنی کلا دارم شیر میدوشم که خشک نشه بسکه نمیخوره با قطره چکونم دادم شیر خشکو هم کثیف کاریه هم شیر یخ میکنه هم هوا میخورن نفخ میکنن بچه من با قطره چکون و کاپ تف میکرد بیرون شیر رو
اصلا براچی شیرخشک میدی مگ وزنش کمه
دیگه به شیشه عادت کرده
خودت هرجور صلاح میدونید،اگه میخوای فقط شیر خودت بدی،شیر خشک نده دیگه
یکم گشنه بمونه شیشه ندی بهش مجبور میشه سینتو بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.