شما تو شیردهی بستنی با روکش کاکائو می‌خورید؟,

۱۰ پاسخ

همه چی‌می خورم من

خب چرا نباید بخوریم😆

بله ۲

کلیییی زیاد 😋😋

عووو تا دلت بخاد😅

اررره بابا زیااد

چرا نخوریم؟

اره میخورم

بلی به به میخوریم😋😋

اره مگه نباید خورد؟

سوال های مرتبط

مامان نیل و نور مامان نیل و نور ۱۶ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی