۷ پاسخ

کلسیم و ویتامین دی
آهن هم میخوردم چند دوره ولی فعلا قطعش کردم

آهن و کلسیم

لیدی میل خوبه شیرم زیاد میکنه پرگنا هم مولتی ویتامین خوبیه تو شیردهی

من بخاطر یبوست نخوردم دارم کچل میشم زانو درد هم دارم ۴تا دندونام باهم ارور داد
پس بخورید

منم یه دوره خوردم تموم شد دیکه هم وقت نکردم برم دکتر برام بنویسه ولی به شخصه فکرکنم نیاز داشته باشیم داروخانه مکمل شیر دهی دارن

سلام
مولتی ویتامین
کلسیم
هیربیوتی
کلاژن
ویتامین E
ویتامین B
ویتامین D

به نام خدا هیچی 🫠

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۵ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی