۵ پاسخ

علتش سلامتی بچه هس بچه ی که سالم باشه دل درد رفلاکس نداشته باشه راحت میخوابه
خواب برای رشد بچه خوبه

پسر من بعد واکسن دوماهگی خوابش زیاد شد نگران میشم ولی خب شیرشو میخوره بیدار میشه جنب و جوش نوزادیشو داره ولی زود به زود خوابش میگیره همیشه گریه می‌کنه برا خواب

هیچی خداتم شکر کن
برای بقیه مادرا هم دعا کن

خستس😁😁واقعا چیکارش داری خب بزار بخوابه یه وقتایی برا نخوابیدنش کلافه میشی خدووو بزار بخوابه

مثلا چند ساعت

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۷ ماهگی