۹ پاسخ

تست بزن

من سه ماهه عقب انداختم

منم همینطور پنج روزه عقب انداختم ازمایشم دادم منفیه

توام دعا کن من بشم دوماهه نشدم

احتمال زیاد

واااای من درکت میکنم منم دخترم دوسالشه سه ماه دیگه پسرم ب دنیا میاد منم اینقد استرس داشتم اوایل ک تست بزنم اخرش زدم و مثبت بود امیدوارم تو مث من نشی

تبریک میگم

ی تست بزن به استرسش نمی ارزه

هرچی خدا بخاد همون میشه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌وسوم بارداری