خانوما کسی از این شربت به بچه اش داده

تصویر
۷ پاسخ

اره عالیه

من یه دوره دادم ولی رو اشتها تاثیر مثبت که نداشت هیچ
تاثیر منفی هم داشت

من قبل ناهار و قبل شام میدم
خیلی رو اشتهاش اثر گذاشته

اره عزیزم

من برای پسرم دوبار گرفت خوب میخوره روش تعصیر هم داشت بعد صبحانه میدادم

بلهدمن دارم هرشب به پسرم میدم.. برای اشتهاشم موثره..
ولی باید زودتر بدین.. پسر من شام خوب نمیخوره. ساعت ۴ یا ۵ عصر باید بدم.

بله من یک دوره دادم
عالیه بعنوان مولتی ویتامین ولی تاثیری رو اشنها نداشت

سوال های مرتبط