خانما ۲۷هفته بنظرتون بهداشت قبول میکنه پرونده باز کنم

۴ پاسخ

منم ۲۸هفته باز کردم تا قبلشم نگفتم بهشون البته تا خبر دادم ناراحت شدن ک چرا نگفتی و نیامدی گفتم استراحت مطلقم نتونستم بیان بعد اومدن خونه برام انجام دادن الان به بعد سونو ازمایشاتم یکی از آشناها می‌بره بهداشت
از الان به بعد حتما باز کن نزار دیر شه

واسه خودتون ؟ بله پرونده بارداری تشکیل میدن از هر روزی که بری موظفن فقط مدارکتون مثل سونو ها و.. رو همراه خودت ببر ، منم همین چند روز پیش رفتم

آره هر موقع بری باید قبول کنن

بله موظفن قبول کنن

سوال های مرتبط