خانما کیا بهداشت پرونده باز نکردن؟ اگه پرونده تشکیل ندیم چی میشه

۱۸ پاسخ

من میخوام وقتی واسه واکسن کزاز اینا میرم همونجا باز کنم دکترم گفت ۲۸ هفته به بعد برو

من ماه اخر میرم برا تشکیل پرونده

باید اسمت بره تو سیستم کشوری برای واکسن و ...
حالا اگ نیاز باشه شیرخشک رایگان و..بعد تولد
طرح یسنا و کارت امید

منم چند روز پیش بخاطر واکسن نی نی رفتم باز کردم اولش گفت چرا دیر اومدی و فلان با یه کول باری از کار دیگه بنده خدا خیلی مهربون بود کارمو انجام داد به بار دیگه که یه جا دیگه رفتم گفت ک انجام نمیدیم خیلی هم بد اخلاق بود

کلا هیچ مرکز بهداشتی حق نداره برای واکسن بچه ها اذیت کنه یا ایراد بگیره اینو یادتون باشه رو ندین بهشون

بچتو. واکسن نمیزنن

بابا برین پرونده تشکیل بدین هم بعدا نق نمیزنن ب جونتون هم اینک تو طرح یسنا خود ب خود ثبت نام میشین و ماهانه ۶۵۰یا ۵۵۰ طبق دهک تون واریز میکنن 😉😊

من نرفتم زنگ زدم گفتن اشکال نداره

منم نکردم ولی امروز رفتم واکسن کزاز زدم.
ولی گفت باید بری نزدیم خونتون پرونده باز کنی
چون دور بود
برای واکسن نی نی ها خوبه

من ۱۶ هفته رفتم برای تشکیل پرونده کلی نق زدن که چرا دیر اومدی... دکترم گفت هروقت میای پرونده بهداشتتم بیار وگرنه من نمیخواستم کلا برم بهداشت

من تشکیل ندادم
والا یبار رفتم گفت دهکت بالاس نمیشه
منم گفتم پول نمیخام ک
برا واکسن بچه میخام
گفت ماههای اخر بیا ثبت نام کن

منم هنوز

منم هنوز باز نکردم

واکسنای بچه رو نمیزنن

منم باز نکردم هنووووز

وای منم بار نکردم تا کی وقت هست باز کنیم؟

باید پرونده لاز کنی که بچت به دنیا اومد ثبت کنن براش واکسناش بزنی

من🫢😂بعدا واسه واکسنو اینا اذیت میکنن

سوال های مرتبط

مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد