۱۰ پاسخ

یه دفترچه بهت میدن ازمایشا و سنوها و وزنتو توش ثبت میکنن ضربان قلب بچه رو هم چک میکنن ...

شکرخدا.همون مثل بیرون فشارمیگیرن قدووزن.صداقلبم از۱۶هفته ب بعد میزارن کلاس هم میگن مثلاکجابرگزارمیشه ویتامینارومیدن واینجوری

اول آدرس میخوان که ببینن به کدوم مرکز نزدیک هستی بری اونجا
بعد کدملی و اطلاعات شناسنامه ای خودت و شماره تماس خودت و همسرت میخوان
بعد اگه آزمایش یا سونویی داشته باشی میبینن بعد داخل دفترچه و سیستم ثبت میکنن هر سری این آزمایش یا سونو هایی که داری نگاه میکنن ثبت می زنن وزنت و فشار خونت و صدای قلب بچه هر سری بررسی میکنن آخرش هم بهت ویتامین قرص آهن میدن

والا من رفتم از بس اذیتم کردن به غلط کردن افتادم گفتم دیگه نمیرم انقدر که از من ایراد گرفتن

من رفتم آمپول کزاز هم زدم

منم هنوز باز نکردم

فشار میگیرن
قد و وزن
صدای قلب جنین

باید قولنامه و تمام ازمایش سونوگرافیارو ببری
دفترچه بهت میدن که اطلاعاتتو از داخل آزمایشات درمیارن وارد میکنن
بعد قد و وزن میگیرن
بعد شکمت و ضربان قلب جنین و چک میکنن
آخرم میری پیش دکتر اگر لازم باشه قرص مینویسه

هیچی بهت تاریخهای مراقبت رو میگن.همه ازمایش و سونوهارو باید ببری ثبت کنن.
من ک هنوز نرفتم.

هنوز باز نکردی؟
منم نرفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان آیـمای آسمـونی 🖤 مامان آیـمای آسمـونی 🖤 ۵ ماهگی