۱۶ پاسخ

بخاطر اینکه مارکش کلا مثبتع

جنسشون اشغاله بعدا گرفتی روژان بگیر ایشالا مثبته

برای منم این بییی چک همینجوری شد و درست بود ولی چون شیمیایی بود دیگه بعد منفی شد

نه بارداری منم سه روز مثبت بودتستام بعدازپنج روزتاخیرازمایش مثبت شد

منم مثل تو بیببی چکا مرض گرفتن اشغالا

تصویر

پیش میاد عزیزم منم با بیبی چک مثبت بعد از ۴ روز تاخیر یهو پربود شدم

برای من پرزنگ تر بود منفی شد آز توگهواره هردو خطططط بی بی خانومه پررررنگ جگررری بود خونریزی کرد میگفت پریود شدم توفاصله یک روز سقط شد

امپول ازادسازی نزده بودی؟

خیلی کم رنگه این مثبت نیست

بارداری پوچ

من بااین پریود شدم
انگار بیبی چکاهم مسخره شدن

تصویر

سلام میشه عکس ازمایشت هم بزاری

بزار چند روز دیگه ازمایش بده

چند روز تاخیری ؟
هاله گاهی قبل پریود میندازه و کیستم داشته باشی هاله نشون میده

چند روز دیگه آزمایش تکرار کن عزیزم

مثبت کاذب

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی