۱ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک
عزیزم باید قلق بچتو بدست بیاری
من اوایل بچه رو همینطور که ( حالت شیر خوردن ) بغلم بود .یه وری میکردم ،میزدم پشتش ولی آروغ نمی‌زد
یه مدت رو‌ دستم میخوابوندمش . بازم آروغ نمی‌زد .

تازگیا کشف کردم باید بزارمش رو شونه ام
تا سرشو می‌زارم رو شونم آروغ میزنه

سوال های مرتبط